Geplaatst in Nagellak van de week

Nagellak van de week: be awesome tonight!

Dag iedereen,

Ik ben al zeer lang op zoek naar een perfecte roze nagellak en ik denk dat ik ze gevonden heb: be awesome tonight! van essence. Dit staat er als reclame bijgeschreven:

Geef je nagels een intense kleur die lang blijft zitten met deze Essence The Gel 55 Be Awesome Tonight! Nagellak. De nagellak dekt perfect en heeft een mooie gel-finish. Een liefde die lang duurt!

Nu moet ik zeggen dat de nagellak bij mij totaal niet lang blijft zitten wat ik zeer jammer vind, aangezien ik verzot ben op de kleur. De echte baby roze kleur! Wat de gel-finish betreft, vind ik dit ook niet echt waar. Mijn nagels zijn niet mooi glad en hebben kleine groeven. Deze groeven blijven zichtbaar door de nagellak heen. Ook na verschillende lagen. Ik probeerde het met de base coat en top coat van Catrice en het bleef beter zitten en had een mooiere schijn. Al bij al vind ik de kleur fantastisch mooi. Zeker voor de lente!

DSCN4300

Bij een nagellak van de week hoort natuurlijk ook een design. Laten we eraan beginnen!

-Begin met een basislaag en de roze be awesome tonight! nagellak.
-Met een penseel en witte nagellak schilder je een strikje op de nagel van je ringvinger.
-Als extra toets gebruikte ik grote roze glitters van de Vintage District nail art decoration kit van essence en plakte deze met een doorzichtige top coat in het midden van de strik en op de bodem van de andere nagels.
Alleen nog een top coat en klaar! Zeer girly en perfect om deze donkere dagen op de fleuren!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Bedankt voor het langskomen en see you next time!

Geef een reactie

