Geplaatst in Uncategorized

Take me to the beach!

Dag iedereen,

Een aantal dagen geleden ben ik met het vriendje en de schoonfamilie naar de zee geweest. Aangezien het slechte weer deze dagen, wilde ik mij terug verplaatsen naar deze dag en dat deed ik met deze manicure. Laten we eraan beginnen!

DSCN4310

-Begin met een beschermlaag en een basiskleur. Ik koos voor een zeer zachte paarse kleur (832 Hema).
-Op deze kleur lakte ik C06 Godfather Of Pearl van Catrice. Een zeer mooie glitter nagellak met blauw-paarse glitters.
-Op 3/4 van de nagel lakte ik een paars-roze glitter nagellak (04 Hema).
-Zoals in heel veel van mijn designs gebruikte ik de ringvinger als accentnagel. Hierop schilderde ik met wit (38 Hema) een schelp en uitlijnde deze met een zilveren nagellak (847 Hema)
-Met hetzelfde wit schilderde ik, op de helft van de wijsvinger en pink, schubben.
Het enige dat er nog moet gebeuren is een top coat en klaar!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Hopelijk hebben jullie ervan genoten. Bedankt voor het langskomen en see you next time!

Geef een reactie

