Geplaatst in Uncategorized

Sledgehammer!

Dag iedereen,

De videoclip van Rihanna’s Sledgehammer is er al een tijdje, maar ik hoorde het liedje pas een week geleden op een busrit. Wanneer ik thuiskwam en de videoclip bekeek, zag ik meteen inspiratie voor een nail art design. Laten we eraan beginnen.

DSCN4355.JPG

-Begin met een base coat en 490 Iron Mermaiden van Catrice als basiskleur. Dit is een paarsgroene kleur. Je kan het een beetje vergelijken met een olievlek op het asfalt. Hierover lakte ik nummer 42 van Claire’s. Ook deze kleur is een groengele paarse kleur maar dan met was meer glitter. Ik koos deze lakken omdat de ene kleur heel aards is zoals in de clip waarin ze in een woestijnachtig gebied staat en de andere kleur  om het buitenaardse af te beelden zoals op het einde van de clip.

-Met een spons depte ik verschillende tinten blauw op willekeurige plaatsen van de nagels.
-Met een penseel schilderde ik de tekeningen die op haar gezicht geschilderd zijn.

rihanna-star-trek

Alleen nog een top coat en klaar.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Bedankt voor het langskomen en see you next time!

Geef een reactie

