Geplaatst in Body update

Mijn vooruitgang!

Dag iedereen,

In een vorig bericht sprak ik over Blogilates en hoe zij mijn leven veranderde. Ik ben beginnen sporten en gezonder eten. In een aantal foto’s ga ik jullie mijn proces laten zien. Ik ben nu 13 weken bezig. Ik begin bij week 2 aangezien ik zo vergeetachtig ben geweest om mijn beginpunt niet te fotograferen. Maar zoals je wel kan inbeelden, gebeurt er niet al te veel van verandering. Ik begon met de beginners calendar. Dit zijn 4 weken om je conditie en kracht op te bouwen alvorens je mag beginnen met de normale maandelijkse kalenders. Je typt gewoon de titels in in YouTube en de workouts staan voor je klaar. Je hoeft niet te denken maar gewoon te doen!

10888895_785484861500444_7270572374641343748_n

2 weken:

IMG_20160516_111727

4 weken:

Ik merkte dat mijn onderbuik minder gezwollen was en dit was voor mij een motivatie om verder te doen. Ik voelde dat het werkte. Dit was de laatste dag van de beginners calendar. Ik kon eindelijk met de normale kalenders mee.

6 weken:

(Op dat moment droeg ik een hoge short die natuurlijk een afdruk moest achterlaten.)

8 weken:

Op 8 weken was ik eigenlijk redelijk teleurgesteld. Ik had gehoopt een grotere verandering te hebben gemaakt aangezien ik 6 van de 7 dagen aan het sporten was. Maar ik zei tegen mezelf: ‘Je komt er wel’ en ik bleef gaan.

10 weken:

Trots, trots, trots! De uitlijning van mijn spieren waren hier op mijn best. Ik was dolgelukkig en voelde me voor het eerst sterk.

12 weken:

Domper…Ik heb 4 dagen van de 7 niet kunnen sporten aangezien ik die dagen moest werken en veel te moe was om nog iets te doen. Ook had ik een hitteslag opgelopen waardoor ik nog eens 2 dagen verloren had. Deze dag had ik echt een dipje.

Ik zet nog even begin en ‘einde’ naast elkaar om ze beter te kunnen vergelijken:

Zoals ik zei ben ik nu 13 weken ver. Deze week heb ik vol kunnen trainen. Volgende week werk ik maar 2 dagen dus genoeg dagen om zondag een goede foto te krijgen. Met een nieuwe outfit als motivatie moet dat lukken, toch? Wish me luck!

Bedankt voor het langskomen en see you next time!

Ps 1: De kwaliteit van de foto’s is niet optimaal. Ik trek namelijk met mijn GSM die een niet al te goede kwaliteit heeft.

Ps 2: Verwacht binnen 8 à 12 weken maar een update.

Geef een reactie

